Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΓΟΒΕΣ ΣΤΙΛΕΤΟ ΣΕ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Η Νούμερο 1  Νέα Τάση για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2011 είναι Πολύχρωμη! Τα έντονα χρώματα κυριαρχούν σε όλες τις κολεξιόν των εμπνευσμένων σχεδιαστών. Φορέματα, γυαλιά, τσάντες και παπούτσια μας ξελογιάζουν με τα υπέροχα σχέδια και τις έντονες αποχρώσεις τους.
Alexandre Herchcovitch ALL RED

Ανανεώστε την γκαρνταρόμπα σας με χρωματιστές πινελιές! Οι εκπτώσεις άρχισαν στο internet και στα μαγαζιά! Ευκαιρία, λοιπόν, να ενημερωθείτε τι αξίζει να αγοράσετε. Γενικά, στις εκπτώσεις αξίζει να αγοράζετε κλασσικά διαχρονικά κομμάτια όπως ένα κασμίρ παλτό, ένα δερμάτινο σακάκι η ένα βραδινό μαύρο φόρεμα που θα τα φοράτε για χρόνια. Όμως, γνωρίζοντας τις τάσεις της σαιζόν που έρχεται μπορείτε να βρείτε κάποια από αυτά που σας αρέσουν τώρα με έκπτωση.

Alexandre Herchcovitch ALL BLUE
Κατά καιρούς έχω βρει πραγματικές ευκαιρίες και στο internet. Πολλές φορές το προτιμώ γιατί υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές.  Όσο για τα μεγέθη, πάνω κάτω τα ξέρω, αλλά αν έχω αμφιβολία δοκιμάζω κάτι αντίστοιχο του ίδιου σχεδιαστή στα μαγαζιά. Όπως, και να έχει οι αλλαγές και επιστροφές είναι πολύ πιο εύκολες από ότι στα περισσότερα μαγαζιά στην Ελλάδα.

Alexandre Herchcovitch ALL GREEN
Η Νούμερο 1 επιλογή μου στα Παπούτσια είναι οι Γόβες Στιλέτο σε Έντονα Χρώματα. Διάλεξα τις αγαπημένες μου από τις καινούργιες αλλά και από αυτές που είναι τώρα σε έκπτωση.  Έχω βάλει τα links στις φωτογραφίες, που σημαίνει ότι όταν πατάτε με τον κέρσορα πάνω τους βλέπετε όλες τις πληροφορίες.
Angelina Jolie Black and white
Angelina Jolie How to wear Brights? It is all about contrast!

2011 Hot Trend : Γόβες Στιλέτο σε Έντονα Χρώματα

The-Charlotte-Olympia-all-bright colors celebrities favorite

GUCCI

Gucci-Stiletto

1 σχόλιο:

  1. Χαίρομαι που σας αρέσει η δουλεία μου και την αντιγράφεται...Imitation is the sincerest form of flatery....Παρακαλώ όμως, αν θέλετε να αναδημοσιεύετε τα άρθρα μου, μπορείτε να χρησιμοποιείτε μια δυο φωτογραφίες και για την ανάγνωση του άρθρου να υπάρχει το link στο δικό μου site....

    Ευχαριστώ

    Νίνα Παπαιωάννου

    http://trendsurvivor.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή